sobota 18. srpna 2012

Dnes poprvé . . .

Všichni se asi budou divit co je dnes "poprvé". 
 Pro jistotu hned na začátku upřesním, že je den, kdy jsem se rozhodl spustit fotografický blog a poprvé jej otevírám široké veřejnosti. Opravdu nic víc ve slůvku poprvé nehledejte : - )
Na tuto myšlenku mě přivedlo pár kamarádů, kteří jako já milují pohled na svět přes hledáček fotoaparátu a již delší dobu provozují své fotografické deníky a týdeníky. Musím přiznat, že fotografický deník s mojí morálkou jistě nezvládnu.  O týdeníku už by se nechalo přemýšlet, ale raději to nazvu . . . Vendův fotogarafický občasník . . . Budu sem vkládat jednotlivé fotografie, ale i malé série z událostí, nálad a pocitů, které prožívám a které se mi podařilo zachytit mým aparátem. Neznamená to, že moje domovské stránky vd-foto.cz tímto krokem osiří a nebudou dál v provozu. To opravdu ne, jen na ně budu vkládat vybrané fotografie do stávajících galerií.
Takže . . . ZAČÍNÁME 

1 komentář:

  1. Ahoj Vendo, jsem moc rád že jsi tady a už se těším na první příspěvek (budou to Mezibrány???)
    Přeji mnoho fotografických radostí!
    Radek

    OdpovědětVymazat